W zależności od producenta, sposób realizacji reklamacji jest różny. Dotyczy to szczególnie przypadków, w których serwis reklamacyjny produktu prowadzony jest:
Serwis QUANTUM Sp. z o.o., po wcześniejszym wypełnieniu przez reklamującego formularza RMA, prześle reklamującemu dokument Zgłoszenie Reklamacyjne, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do wysyłki i zwrotu reklamowanego sprzętu.
Sprzęt należy dostarczyć kompletny, w oryginalnym opakowaniu producenta, zabezpieczającym go przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, plastikowe worki lub wypraski antyelektrostatyczne, natomiast dyski twarde w metalizowanej folii antyelektrostatycznej).
Zwrócony do Reklamacji sprzęt w pierwszym etapie sprawdza (głównie pod względem poprawności działania) serwis QUANTUM Sp. z o.o.. Jeżeli sprzęt jest sprawny, serwis QUANTUM Sp. z o.o. może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu.
Po wykonaniu naprawy sprzęt jest zwracany reklamującemu lub pisemnie upoważnionej osobie. Zwrot odbywa się w siedzibie firmy QUANTUM Sp. z o.o. za okazaniem oryginału rewersu albo za pośrednictwem kuriera.
Przed wypełnieniem formularza RMA proszę zapoznać się z pełnym tekstem gwarancji
Produkty przemysłowe według kategorii
Copyright © 2009-2014 QUANTUM Corp. All rights reserved.